Friday 3 August 2012

Tesis aura


SERLAHKAN AURA ANDA...  TESIS AURA

Assalamualaikum Para Pengunjung BLOG TESIS AURA yang dikasihi dan dirahmati Allah sekalian,

Kerana minat yang mendalam dalam mengkaji rahsia  alam semulajadi yang mempunyai unsur keistimewaan yang tersendiri  kurniaan dari ALLAH S.A.W mulalah saya mengumpul koleksi-koleksi yang mudah diperolehi disekitar tempat tinggal saya mahupun di negara-negara serantau bagi menambah koleksi saya.  Mungkin saja pengunjung blog ini mempunyai minat yang sama dapat bertukar-tukar pengalaman atau barang-barang koleksi jika berkesudian. Koleksi saya tidaklah mempunyai unsur-unsur mistik cuma mungkin secara kebetulan ianya mempunyai khasiat secara alami. Kajian  ini adalah melalui pembacaan, pengalaman atau tradisi masyarakat setempat bagi cara memanafaatkan sesuatu barang yang boleh diperolehi secara semulajadi. Tidak terlepas pandang banyak juga barang-barang yang sangat bermanfaat berada di sekeliling kita yang boleh mempertingkatkan aura tubuh badan kita. Koleksi saya tidaklah banyak namun bolehlah dikongsi bersama untuk koleksi anda selagi stok masih ada.

Walau apa pun jua, Segalanya adalah dengan Keizinan dari Allah... kita hanya mampu merancang,tapi Allah yang menentukan.

Wassalamualaikum..dari pengasas Blog Tesis Aura...


INGIN MEMILIKI BATU PERMATA @ TERAS KAYU YANG BERKHASIAT @ ........

BARANG SEDIADA BOLEH DIPINDAH MILIK JIKA BERKENAN SEKIRANYA INGIN MENEMPAH, TEMPAHAN HANYA AKAN DIPROSES SETELAH PERMAHARAN/PEMBAYARAN DIBUAT OLEH PARA PENEBUSNYA.

MAKLUMAT & SYARIAT BARANG-BARANG ISTIMEWA BOLEH DIPEROLEHI DARI BLOG-BLOG YANG LAIN KERANA SYARIATNYA ADALAH SAMA.

SEBARANG PERTANYAAN, TEMPAHAN , BOLEHLAH ANDA EMAILKAN  DAN NO. TALIAN YANG TERTERA UNTUK URUSAN SELANJUTNYA.

ayuhaq.wakzam@gmail.com
-017-3666402 Talian SMS/ Hubungan Terus@ kalau tiada jawapan sila SMS sahaja tq

No comments:

Post a Comment